Einzelnen Beitrag anzeigen
  #75  
Alt 17.04.2008, 12:54
Anscha Anscha ist offline
Registrierter Benutzer
 
Registriert seit: 04.01.2007
Beiträge: 175
Standard AW: Im Gedenken an meinen über alles geliebten Papa

Hallo Papa,

wie gehts auf der anderen Seite des Horizonts? Schreib Dir jeden Tag, dann gehts mir ein bisschen besser. Ist schon krass, Du hast gekämpft wie ein Bär. Es war klar, wenn es einer schafft, dann DU. Eh wirs uns versehen hatten, wurdest Du uns entrissen wie ein starker Baum der urplötzlich vom Hurricane weggefegt wird. Du - Wir hatten keine Chance zu kämpfen.

Du fehlst mir so!

Papa - please give your very best word for me to our Heavenly father and also to his mom. My love is endless, I have no stronger desire but this, to be together with ......, to live our love, to spend my life with him. I have never before experienced such strong acceptance, deep affection, wonderful love, true admiration, desperate longing... Please Heavenly Father, hear our prayers, let love rule, let us be together - forever - let us climb the most wonderful peal together and remain there forever. I keep on working assiduously on my past - try to cope with everything my destiny imposed on me last year. Nothing shall stand between us. Just pure love. This is my strongest desire - pure, endless love.

Papa - Du fehlst mir so!

In Liebe
Deine kleine Anja

Geändert von Anscha (17.04.2008 um 12:56 Uhr)
Mit Zitat antworten